domingo, 20 de febrero de 2011

Tremolem! Les retallades ens ataquen

El meu astorament no para d’augmentar. El súmmum va ser l’altre dia, quan vaig llegir al diari (al diari que em vaig comprar, és clar, perquè, inexplicablement, a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB només ens “regalen” l’ADN, mentre que les facultats veïnes tenen diaris de pagament per donar i per vendre) que la retallada en educació obligarà certs instituts a encendre la meitat dels llums i baixar la calefacció.
Pobres alumnes! Classe a les fosques i pelats de fred… ja els compadeixo.

Irene Rigau, consellera d’educació, va frenar el programa EduCAT 1X1 el passat dia 14. La consellera va assegurar que amb diners el projecte s’hauria aturat igualment. Ara han d’estudiar el projecte, diuen.
Ara?  Els projectes s’estudien abans d’implementar-los, no quan 98.813 alumnes catalans tenen ordinador.
Quan els resultats demostrin que dotar els alumnes d’ordinadors no millora els resultats (que passarà, perquè l’educació a Catalunya i Espanya té problemes estructurals més greus que no es solucionen amb un netbook), es tornarà els diners als pares que han pagat els portàtils? I què es farà amb les infraestructures dels centres?

Tremolem per quan les retallades arribin a la universitat! Ens trauran l’ADN… 

4 comentarios:

  1. Ai, mare meva! Que no ens treguin l'ADN! (abans que treguin La Vanguardia a les facultats que en tenen!) :S

    ResponderEliminar
  2. Això espero jo també Adrià. Tot i això, si ens els treuen sempre ens quedarà una altra opció... ja saps a què em refereixo... XD

    ResponderEliminar
  3. Els portàtils els ha pagat en la major part el Departament amb subvencions, i per això també ho volen treure perquè és un absurd haver d'estar finançant una il·luminació que no funciona pedagògicament

    ResponderEliminar
  4. Hola, Iris!!
    Tens tota la rao a la meva escola amb els portatils es tot orible!!
    I et dic esta molt bé escrit el text!!
    Bessitos wapa!!
    Att: Marta Moreno

    ResponderEliminar